افزونه پیامکی چه کاربرد و مزایایی برای صاحبان وبسایت دارد؟

افزونه پیامکی چه کاربرد و مزایایی برای صاحبان وبسایت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طریق وبسایت یا اپلیکیشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. یک قابلیت حرفه ای که باعث میشود تجربه کاربران به بهترین شکل ممکن شکل بگیرد.

استفاده از این امکان، ارتباط با مشتریان وبسایت ها را، به طور چشمگیری تعاملی تر کرده و باعث افزایش رضایت مشتریان میشود.

این امکان از طریق افزونه پیامکی به راحتی انجام میشود.با استفاده از Plugin اس ام اس میتوانید در Cms های مختلف از این امکانات استفاده کنید.

چه نوع ارسال هایی از طریق وبسایت و اپلیکیشن انجام میشود؟

پیامک Verification code یا همان کد تایید :

برای این نوع ارسال از پلاگین پیامکی ورد پرس استفاده میشود.

جهت تایید عضویت در یک وبسایت یا اپلیکیشن، از ارسال پیامک استفاده میشودکه یکی از راه های قابل اطمینان کاربران است.

افزونه پیامکی این امکان را فراهم میکند که،بعد از ورود کاربر به سایت یا اپلیکیشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هویت، بلافاصله ارسال پیامک تایید انجام میشود.

با توجه به این که پیامک با بیشترین سرعت، ارسال میشود و بلافاصله به دست کاربر میرسد، بهترین روش برای تایید کاربر میباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

برای ارسال این نوع پیامک از افزوونه پیامکی ووکامرس استفاده میشود.

امروزه بیشتر خریدها به صورت آنلاین انجام میشود، با توجه به این که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خرید آنلاین ندارند، استفاده از یک سیستم اطلاع رسانی پیامکی، باعث افزایش اعتماد مشتریان میشود.

با نصب افزونه پیامکی Woocommerceبلافاصله بعد از خرید، به کاربران یک پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید تا خیال مشتریتان از ثبت و تکمیل خرید راحت شود.

ارسال پیامک بعد از تکمیل فرم:

برای ارسال به این روش از افزونه پیامکی گرویتی فرم استفاده میشود.

در بیشتر وبسایت ها و نرم افزار ها، تعدادی فرم وجود دارد که برای اهداف مختلف طراحی شده است.

این فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دریافت یک کتاب الکترونیکی و … باشد که صاحبان وبسایت بیشتر مواقع، از این طریق برای گرفتن سرنخ یا Lead استفاده میکنند.

افزونه پیامکی، کار را برای توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گیری راحت ترمیکند.اما استفاده از یک سامانه پیامکی حرفه ای و مناسب مهم ترین مساله میباشد.

قبل از انتخاب یک سامانه پیامکی، بررسی کنید که یک تیم پشتیبانی فنی قوی، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

این مقاله توسط تیم نویسندگی وبلاگ مدیانا اس ام اس تهیه شده است.

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی و نحوه کار با آن بدانید چیست؟

مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی و نحوه کار با آن بدانید چیست؟

09uy_b2.jpg

در این مقاله قصد داریم درباره بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیامک اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم و  بگوییم چرا برای رونق کسب و کار خود به سامانه پیامک  نیاز دارید. اگر مایلید در زمینه شغل و خدماتی که در حال ارائه آن هستید، به کمک شیوه های جدید خدمات تان را بالاتر ببرید، این مقاله را با دقت بخوانید.

حتما گزینه بازاریابی پیامکی یا بهتر است بگوییم بازاریابی از طریق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاریابی پیامکی در نظرسنجی ها یکی از مدرن ترین و کار آمدترین شیوه های تبلیغات پربازده در سال های اخیر معرفی شده است. امروزه بسیاری از اهالی کسب وکار در دنیا، با خرید سامانه ارسال پیامک کسب و کارشان را توسعه می دهند.

برای بررسی جزئی تر و دقیق تر سامانه ارسال پیامک ، بهتر است ابتدا با هم ماهیت اس ام اس مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

اس ام اس مارکتینگ چیست؟

این نوع بازاریابی که با کاهش درگیری نیروی انسانی و کاهش هزینه همراه است، به منظور تبلیغات شما و همچنین معرفی خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید به مخاطبانتان مورد استفاده قرار میگیرد.

عوامل مهم دیگری مانند صرفه جویی در زمان نیز، از مواردی هست که در نتیجه استفاده از این نوع بازاریابی به دست خواهد آمد.

جالب است بدانید که یکی از موثرترین اثر گذاری های خرید سامانه ارسال پیامک این است که شما با این روش، می توانید کاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتری و مخاطب جدید برای اهداف کسب و کارتان داشته باشید. علاوه بر آن میتوانید ارتباطی مثبت و موثر نیز با مخاطبینتان برقرار کنید.

چرا اس ام اس مارکتینگ:

تمامی کسب و کارها نیاز به فروش بیشتر دارند، برای رسیدن به این هدف 2 کار را نباید فراموش کنید:

1_ مشتریان فعلی خود را دریابید و وفادار کنید. شاید جالب باشد بدانید آمارها نشان داده‌اند

که ??% از درآمد ثابت ماهیان? شما توسط مشتریان وفادارتان تامین می‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتریان جدید برای خود باشید. بدون جذب مشتریان جدید، شما هیچوقت نمی‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

بازاریابی پیامکی یا همان اس ‌ام‌ اس مارکتینگ ، راهکاری است که می‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست ، پیامک می‌تواند به یکی از ساده‌ترین ، موثرترین و البته، کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی شما تبدیل شود

کدام استراتژی اس ام اس مارکتینگ برای شما بهتر است؟

شما می‌توانید به دو روش به بازاریابی پیامکی بپردازید:

تبلیغات انبوه با پیامک

در این روش، شما پیامک تبلیغاتی را به بازار هدف خود ارسال می‌کنید ، اما نمی‌توانید مطمئن باشید که دریافت‌کنندگان این پیامک ، به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند هستند یا خیر.

بازاریابی اجازه‌ای با پیامک

در این روش ، شما پیامک خود را به کسانی ارسال می‌کنید که در خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان شما عضو شده باشند و تمام آنها با میل خود اقدام به دریافت پیامک‌های شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با سایر خدمات و کاربرد هایی که یک سامانه پیامک به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهیم ساخت. همچنین بررسی خواهیم کرد که چرا سامانه پیامکی شیوه ای موثر در بازاریابی شده است.

خدماتی که یک سامانه ارسال اس ام اس در اختیارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبلیغاتی و معرفی محصولات یا خدمات شما به مشتریان و جذب مشتری

_ اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه ها و پیشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجی از مخاطب

_ برگزاری مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفیفات ویژه

_ اعلام مناسبت ها و تاریخ های مهم مانند اعیاد، انواع تبریکات و تسلیت ها

 

اینها چند مورد از کاربری های گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس یا سامانه پیامکی بودند. طبیعتا اگر شما نیز بنا بر شغل و اهداف کاری تان به استفاده از سامانه پیامکی نیاز داشته باشید، حتما متوجه بازدهی قابل توجه و استفاده های مفید سامانه پیامکی در کسب و کار و کاربری مورد نظر تان خواهید شد.

اما برای استفاده از سامانه ارسال پیامک دلایل قانع کننده ی بیشتری وجود دارد. همین دلایل باعث شده صاحبین مشاغل و بیزینس ها تاکنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگیری کنند و آن را عضو جدانشدنی کار خود بدانند.

در ادامه ی متن حتما برایتان دلایل مهم استفاده از سامانه پیامکی را به تفکیک نام خواهیم برد.

چرا با هر کسب و کاری باید سامانه پیامکی داشته باشیم؟

با توجه به تغییر شکل مسیر تبلیغات و بازاریابی در دنیای اقتصاد امروزی، دلایل بسیاری وجود خواهد داشت که شما را به سمت بازاریابی دیجیتال یا اصطلاح بسیار معروف ” بازاریابی پیامکی” هدایت می کنند، اما شاید بخواهید مهم ترین این دلایل را برای استفاده و خریداری سامانه ارسال پیامک بدانید. به همین منظور توجه شما را به موارد ذکر شده در بخش زیر جلب می نماییم:

_ در بر داشتن هزینه کمتر در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

_ سرعت بالا در تبلیغات

_ ارائه تبلیغاتی هدفمند و برنامه ریزی شده

_ ایجاد ارتباطی مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهی قابل توجه و مثبت در بازه ی زمانی کوتاه تر در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

_ پوشش دهی مخاطبان بیشتر در براببر هزینه کمتر

_دسترسی سریع مخاطبان

_ نداشتن محدودیت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جویی در زمان و هزینه

_ صرفه جویی در نیروی انسانی برای تبلیغات

_ مدیریت آنلاین

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه کافی را کرده باشید مسلما متوجه خواهید شد که در بر داشتن چنین مزایایی یکی از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر کارفرما و کار آفرینی برای تبلیغات و معرفی محصول، خدمات و کسب و کارش می باشد که این امکان فقط با استفاده از خرید سامانه پیامک امکان پذیر است.

روشی که به آسانی و با کمترین نیاز به دخالت نیروی انسانی بتواند از پس تبلیغاتی هدفمند و پر سود برآید و نتیجه کار و سود پایانی را دچار وضعیتی صعودی کند، تمام این موارد چیزی ست که سامانه پیامکی در اختیار شما خواهد گذاشت.

بنابراین اگر به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به خرید سامانه ارسال پیامک برای اهداف کاری تان نمایید، خواهید دید که چطور  می تواند نیاز های شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتیجه مطلوبی را بریتان به ارمغان بیاورد.

چرا سامانه ارسال پیامک مدیانا :

1 – زیرا  medianasmsشرکتی دانش بنیان است، پس شما با مجموعه ای علمی با روشهای علمی و فارغ از اندیشه های صرف بازاری سرو کار دارید.

2 – زیرا  medianasmsدارای نماد اعتماد الکرونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسب و کار مجازی است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زیرا  medianasmsرضایت مشتری ها را سرمایه اصلی خود میداند و بر این عقیده است که مشتریان قهرمانان داستان ما هستند، پس کسب درآمد پایان راه نیست.

4 – زیرا medianasms  آماده دریافت نقطه نظر مشتریان خود برای بهبود سامانه و راحتی کاربران خود است.

5 –  زیرا  medianasmsبر این عقیده است که “مشتریان راضی بهترین تبلیغات برای ما هستند” و بیشترین ورودی مشتریان جدید خود را از معرفی مشتریان قدیمی خود دارد.

6 – زیرا  medianasms نمایندگان خود را شریک کسب و کار خود میداند.

در صورتیکه شما هم قصد ثبت نام و دریافت سامانه پیامک medianasms را دارید از لینک زیر اقدام نمایید

اجرای طرح نقاشی ساختمان

اجرای طرح نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع صورت می‌گیرد. یکی از آسان ترین روش‌های تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی منزل تغییر رنگ و هماهنگی نقاشی ساختمان در بخش‌های مرتبط به هم است.

امروزه خدمات نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ‌های پلاستیک، اکریلیک، پتینه ،روغن و ... برای فضاهای مختلف قابل اجرا می‌باشد. از این رو استقبال افراد از رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان برای ترمیم و بازسازی رنگ دیوار و سقف منزل از دلایل اصلی رواج آموزش نقاشی ساختمان به سبک مدرن و جدید می‌باشد.

 

نقاشی ساختمان خصوصا برای نقاشی اتاق‌های کودک،خواب، کار، نشیمن و آشپزخانه باید توسط نقاشان متخصص و آموزش دیده صورت گیرد. بازار آنلاین "خدمت از ما" با در نظر گرفتن روش‌های نقاشی ساختمان مدرن شرایط را برای یافتن افراد متخصص و دسترسی به نقاشان با تجربه در زمینه نقاشی ساختمان برای افراد متقاضی فراهم آورده است.

قیمت نقاشی ساختمان تهران

پس از انتخاب سبک نقاشی ساختمان که می‌تواند نقاشی ساختمان مدرن، کلاسیک، فانتزی و ... باشد، قیمت نقاشی ساختمان تهران از اهمیت بالایی در بین افراد برخوردار استقیمت نقاشی ساختمان سال ?? بر اساس تعرفه کلی و با توجه به نوع نقاشی ساختمان و متراژ ساختمان در نظر گرفته شده است.

قیمت نقاشی ساختمان در تهران علاوه بر سبک نقاشی و نوع رنگ مدنظر متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفی، نوع کار، ابزار به کار رفته روی دیوارها و... وابسته است. بعنوان مثال هزینه نقاشی دیوار با رنگ روغن با هزینه رنگ آمیزی آن با رنگ اکریلیک متفاوت می‌باشد.

 

برای دریافت قیمت دقیق نقاشی ساختمان و اطلاع از اینکه تعرفه و قیمت نقاشی ساختمان سال ?? در مناظق مختلف تهران چقدر می‌باشد، در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت سفارش کنید. با انجام این کار نقاشان و کارشناسان رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان تهران با شما در ارتباط بوده قیمت تخمینی درخواستتان را با شما در میان می‌گذارند.

 

انواع نقاشی ساختمان در تهران

انواع نقاشی ساختمان در تهران بر اساس تکنیک‌های جدید رنگ آمیزی منزل (روش استنسیل، استفاده از الگوها،

روش بافت‌دار کردن، رنگ سایه روشن، تکنیک پاششی و ...) و نوع رنگ انتخابی برای نقاشی ساختمان (رنگ بلکا، اکریلیک، روغنی، مولتی کالر و ...) و همین طور محل رنگ آمیزی ساختمان تعیین و اجرا می‌شود.

نقاشی ساختمان کودکانه برای رنگ آمیزی اتاق کودک با سبک‌های جدید و خاص، نقاشی اتاق نشیمن با تکنیک‌های نقاشی با اسفنج، پارچه و ایجاد طرح نقاشی بر روی دیوار و سقف، نقاشی ساختمان مدرن بر اساس رنگ‌های پوششی و سبک جدید نقاشی مثل تلفیق پتینه با رنگ و مواردی از این قبیل را می‌توان بخشی از انواع نقاشی ساختمان بر شمرد.

 

دسترسی به افراد متخصص در نقاشی ساختمان غرب تهران برای اجرای سبک و انواع نقاشی ساختمان اصلی ترین گام در دریافت خروجی مطلوب از رنگ آمیزی ساختمان است. "خدمت از ما" با ایجاد بستر کاربری و مطمئن این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است که پس مشاهده پروژه‌های قبلی نقاشی ساختمان و نظریات دیگر کاربران در خصوص نتیجه‌ی کار آنها بهترین نقاشان را انتخاب کنند.

 

خدمات نقاشی ساختمان تهران

تنوع خدمات نقاشی ساختمان در تهران از مهمترین دلایل تمایل افراد به انتخاب این روش تغییر دکوراسیون در هنگام بازسازی قسمت‌های مختلف منزل است. استفاده از رنگ‌های متنوع و جدید و همین طور طرح نقاشی ساختمان با استفاده خلاقیت و ایده پردازی نقاشان متخصص از بارزترین خدمات نقاشی ساختمان در تهران است.

 

چندین سبک و خدمات رایج نقاشی ساختمان که امروزه برای رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل و هماهنگی بین بخش‌های مختلف ساختمان در نظر گرفته می‌شوند بر اساس موارد زیر قابل معرفی است:

نقاشی ساختمان به سبک پتینه کاری

ایتفاده از رنگ بلکا برای نقاشی ساختمان

نقاشی در و پنجره و نرده‌ها در تهران

کاربرد رنگ روغن برای نقاشی ساختمان تهران

استفاده از رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو در تهران

زیرسازی بتونه‌ کاری دیوار و سقف برای کیفیت بهتر نقاشی ساختمان

اجرای طرح نقاشی ساختمان با رنگ‌ آمیزی و نقاشی دیوار و سقف

 

برای دسترسی به بهترین نقاشان ساختمان در تهران در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش کرده و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین و متخصص ترین افراد در نقاشی ساختمان تهران در ارتباط باشید.

 

منبع: https://basc.berkeley.edu/author/khedmatazma/